Tahad meiega suhelda? Aga palun!
Oleme alati kättesaadavad.

Elementro klienditeenindus on Sinu jaoks
olemas aastaringselt kõikidel nädalapäevadel vahemikus kl 9 - 17.
info@elementro.ee6 972 972
 
Siit rubriigist leiad vastused peamistele Elementro teenusega seotud küsimustele.
On Sul veel küsimusi? Võta meie klienditeenindusega ühendust ja selgitame meelsasti.
Üldine
Kuidas teenus töötab?
Sellest lähemalt veebi rubriigis, mis tutvustab Elementro teenust. Loe siit.
Mida ma alustuseks vajan?
Pead olema vähemalt 18 aastat vana ning omad:

  • töökohta või teisi sissetulekuallikaid;
  • alalist elukohta Eestis;
  • e-posti aadressi;
  • pangakontot.
Pärast toote väljavalimist lihtsalt täida avaldus, tasu sissemakse ning meie hoolitseme ülejäänu eest – kontrollime andmed ning kinnitame tellimuse mõne hetkega. Ära muretse, kui arvad et Sinu krediidistaatus on kehv - esita taotlus ning meie klienditeenindus teeb vajadusel Sulle ise täiendavad päringud. Ühtlasi on taotluste protsess lehel privaatne ja Sinu andmed kõik täielikult kaitstud.
Kas ma pean maksma ka intresse?
Kuna Elementro toimib kasutamise põhimõttel, maksad Sina lihtsalt kuumakseid ning kasutad toodet kuni soovid toote ära osta.
Toote võid soodushinnaga välja osta igal ajahetkel või hiljemalt pärast 11nda kuutasu maksmist.
Toote täpset ostuhinda vaata toote detailvaates rubriigist "Ostmine"
Kui pikalt leping kehtib?
Kõik lepingud on üheaastase (1) pikkusega. Selle aja jooksul on Sul kolm võimalust:
1. Tasud kuumakseid ning aasta pärast saad toote ära osta – ilma täiendavate kuludeta. Ostusummaks on toote soodushind lähtuvalt makstud kuutasudest. Toote täpset ostuhinda vaata toote detailvaates rubriigist "Väljaost"
2. Võid toote varem soodushinnaga välja osta.
3. Võid ilma trahvideta katkestada maksmise pärast viiendat kuud ja toote meile tagastada.
Lihtsalt võta ühendust meie klienditeenindusega ja abistame Sind vajalike toimingutega.
Taotlus
Kuidas ma teada saan, et minu tellimus on kinnitatud?
Pärast taotluse aktsepteerimist ja sissemakse tegemist saadame Sulle kinnituse tehingu õnnestumise ning tellimuse edasise täitmise kohta. Juhul kui taotlus tagasi lükatakse, saad sellest teada taotlusprotsessi käigus automaatse sõnumiga.

Soovitame pärast taotluse esitamist hoida oma kontakteerumiseks märgitud telefon käepärast, juhuks kui meie klienditeenindajal tekib taotluse kohta täiendavaid küsimusi.
Kuidas minu isikuandmeid kaitstakse?
Kasutame meetmeid, et hoida kogu tellimisprotsess turvalise ja privaatsena ning Sinu isikuandmed on meie juures täielikult kaitstud. See on üks meie tähtsamaid prioriteete. Me ei avalda Sinu isikuandmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud meie kliendilepingu ja seadustega ettenähtud korras. Täiendavate küsimuste korral ära karda meiega ühendust võtta.
Kas minu andmeid kontrollitakse Krediidiinfos?
Jah. Protsessi käigus teeme kliendi kohta kiire ja automatiseeritud taustauuringu, sealhulgas päringu Krediidiinfosse.
Tooted
Mis juhtub kui toode on minuni jõudes katki?
Palun võta meiega 48 tunni jooksul ühendust kui toode on peale kohalejõudmist kahjustatud. Saadame sulle juhised, kuidas toode tagastada. Praaktoote korral hüvitame Sulle ka saatmiskulud.
Mis juhtub kui toode lakkab toimimast?
Võta meiega ühendust kui tootega esinevad probleemid. Aitame Sul probleemid lahendada, et saaksid toote kasutamist jätkata.
Kui tihti lisate uusi tooteid?
Otsime pidevalt uusi võimalusi, et pakkuda oma klientidele küllaldast ajakohast valikut erinevatest atraktiivsetest ja praktilistest tootekategooriatest. Teavitame meie uudiskirjaga liitujaid ka koheselt müüki saabuvatest uutest toodetest. Ühtlasi - kui huvitud ise mõnest tootest, mida meie tootekataloogis ei leidu, anna meile teada ja katsume võimalusel abiks olla.
Kui palju tooteid võin ma korraga tellida?
Hetkel võimaldame ühe kliendi kohta tellida ühe toote, kuigi lähiajal plaanime teenust arendada ja ka mitme toote tellimist lubada. Niipea kui toimuvad muudatused nendes tingimustes, teavitame sellest veebis ja uudiskirjas.
Kohaletoimetamine
Kui kiirelt ma tellitud toote kätte saan?
Tellitud toote saad kätte tavaliselt mitte rohkem kui kolme tööpäeva jooksul, aga iga toote juures võib olla tarneaeg eraldi täpsustatud. Kui oled tellimuse edukalt esitanud, saad kinnituskirjas ka täpsema ülevaate edasisest tarneprotsessist.
Millal mulle toode teele saadetakse?
Kui tellimus kinnitatakse (sealhulgas tasutakse esimene sissemakse) tööpäeval enne kella 17.00, siis üldjuhul postitame saadetise juba samal päeval. Pärast kella 17.00 tellitud kauba postitame järgmise tööpäeva hommikul. Kontrolli kindlasti, et oled avaldusele märkinud õige tarneaadressi.
Kui palju kohaletoimetamine maksab?
Eesti piires on kullerteenus Sulle TASUTA! Soovi korral edastame ka jälgimiskoodi, mille abil saad kauba liikumisel täpselt silma peal hoida.
Tagastamine
Kas ma võin tellitud toote tagastada?
Toote võid tagastada igal ajal pärast viiendat maksekuud. Sellisel juhul edasised maksegraafiku järgsed maksed katkevad ega lisandu ka lisatasusid. Võta ühendust meie klienditeenindusega ja saadame Sulle tagastusinfo.

Lisaks võivad kõik kliendid vastavalt võlaõigusseadusele taganeda tellitud toote lepingust esimese 14 päeva jooksul. Sellekohast täpsemat infot võid lugeda meie kliendilepingust või küsida meie klienditeeninduselt.
Taganemisõigus.
Teil on õigus põhjust avaldamata taganeda kõnesolevast lepingust 14 päeva jooksul. Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui saadate teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu.

Lepingust taganemise tagajärjed
Kui Te taganete kõnesolevast lepingust, tagastame Teile kõik Teilt saadud maksed viivitamata,kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil saame teada Teie otsusest lepingust taganeda. Teeme nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida kasutasite makse tegemiseks.

Teil on võimalik täita ja esitada taganemisavalduse vorm.

Pärast taganemisavalduse esitamist saadate asja tagasi või annate selle viivitamata üle, kuid mitte hiljem, kui 14 päeva möödumisel päevast, mil teatasite taganemisest.Asja tagastamise otsesed kulud tuleb katta Teil.
Tasumine
Kas toote osamaksudele lisandub ka veel käibemaks?
Kõikide toodete esitatud sissemaksete, kuutasude ja väljaostu summad sisaldavad käibemaksu.
Kuidas saan makseid teostada?
Maksete teostamiseks on järgnevad viisid:

1. Esimene sissemakse:
Esimese sissemakse tegemisel võid kasutada nii võimalust tasuda otse pangalingi vahendusel kui ka tasuda eraldi arve rekvisiitide alusel, mis tellimuse käigus Sulle vormistame. Mõlemal juhul aktiveerub tellimus lõplikult peale sissemakse tasumist. Pangaülekandega tasumisel pead kindlasti märkima maksekorraldusele korrektse viitenumbri.

2. Kuumakse:
Kuumakseid saad tasuda pangaülekandega, vastavalt meie poolt väljastatud arvetele, mille saadame Sulle igakuiselt e-posti teel. Arvete tasumise infot on Sul võimalik ka igal ajal vaadata logides elementro.ee lehele sisse oma kasutaja andmetega. Pangaülekandega tasumisel ära unusta märkida korrektset viitenumbrit.
Mis juhtub, kui ma maksmisega hiljaks jään?
Elus võib kõike ette tulla ning katsume makseraskuste korral oma klientidega mõistlikke kokkuleppeid saavutada. Võta meie klienditeenindusega koheselt ühendust, kui peaks juhtuma, et hakkad maksetega hiljaks jääma. Saame sellisel juhul koos lahenduse olukorrale leida.
Kas ma võin toote varem ära osta?
Jah, pakume ka sellist võimalust. Toote võid varem välja osta igal ajal kogu lepinguperioodi jooksul. Ostuhind ja -soodustus kujunevad sellest, kui palju oled juba toote eest tasunud. Lihtsalt anna meile oma soovist teada ja me instrueerime Sind edasi.
Lepingud ja tingimused
Millised on tootele pretensioonide esitamise tingimused?

1. Toodetele pretensioonide esitamise aeg on Elementro kliendile 24 kuud alates toote üleandmisest.

2. Pretensioonide esitamise aja jooksul on kliendil õigus toote tasuta remondile või asendamisele. Kui viga on tekkinud tootja süül, kaetakse kõik materjali- ja tootmisvead ning töö kui ka varuosade maksumus.

3. Pretensioonide esitamise aluseks on ostu tõendav dokument.

4. Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mis on põhjustatud kasutamisjuhiste mitte täitmisest.

5. Pretensioonide esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale.

6. Elementro ei kõrvalda pretensioonide esitamise õiguse ajal ilmnenud puuduseid tasuta, kui see on põhjustatud:

  • seadmesse installeeritud tarkvaralistest vigadest;
  • normaalsest kulumisest;
  • ebaõigest kasutamisest või hooldamisest (sh juhul, kui seadet on remontinud või hooldanud tootja poolt volitamata isik);
  • seadme ja/või detaili seerianumbri, kontrollkleebise või markeeriva kleebise rikkumisest, vahetamisest või eemaldamisest;
  • kliendile enne seadme tellimist Elementro poolt teatavaks tehtud puudustest;
  • välisteguritest. Välisteguriteks loetakse muuhulgas äike, nõuetele mittevastav elektripinge ja elektripinge kõikumised, niiskus, vedelik, mehhaanilised vigastused vms.
  • toode ei tööta kliendi süül, ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.

7. Elementro tugineb vastutuse kindlaks määramisel tootja volitatud esindaja poolt teostatavale ekspertiisile. Kui ekspertiisi tulemusel selgub, et puudused on põhjustatud eelpool loetletud teguritest, kuid seadme remontimine on võimalik, siis on kliendil võimalus tellida tasuline remont. Vedeliku/niiskuskahjustusega ja/või mehaanilise vigastusega seade kuulub ka edaspidi remontimisele üksnes tasulises korras.

8. Seadmele teostatud ekspertiisi eest tuleb tasuda ekspertiisi tasu kui Elementro ei ole vastutav seadmel ilmnenud puuduse kõrvaldamise eest ning seadme remontimine ei ole võimalik. Samuti tuleb Tarbijal tasuda ekspertiisi tasu kui seadmel ei tuvastata ekspertiisi tulemusel puudust ning seade vastab tootja tehnilistele nõuetele.

9. Ekspertiisi tasu ei pea maksma esimese kuue kuu jooksul alates toote tellimise kuupäevast.

10. Kui klient ei nõustu Elementro seisukohaga, tuleb kliendil tõendada seda, et:

  • tegemist on puudusega (lepingutingimustele mittevastavusega);
  • puudus või selle põhjus eksisteeris seadme üleandmise hetkel;
  • Elementro on puuduse eest vastutav.

11. Kui Elementro on andnud seadmele müügigarantii, siis tagab Elementro puuduste kõrvaldamise kooskõlas müügigarantii tingimustes tooduga.

12. Pretensiooni esitamise õiguse kasutamiseks tuleb pöörduda meie klienditeeninduse numbrile 6 972 972 (E-P kl 9 - 21) ning Elementro klienditeenindus juhendab, kuidas kõnealuse toote puhul edasi toimida.

13. Lisaks pretensiooni esitamise õigusest tulenevatele õigustele on ostjal ka kõik muud EV seadusandlusest tulenevad õigused.